Monday, February 15, 2010

Cutie



Hari nie dah bape hari aku start cuti
And dah bape ari aku tak jumpe Bucuk aku
Rindu kat die buat aku sedar betapa aku sayangkan die
Ermm...

Ade gak beberapa perkara yang wat aku quite down
Umi die nampak susah nak terima aku
Tak pe la
Kalau die dah ok baru kite akan wat perjumpaan hati ke hati
Lagi pun aku sendiri dah buat keputusan untuk relax dulu dalam relationship kali nie
Maybe dalam beberapa tahun lagi baru aku jumpe umi n family Aiman
Hopely dieorang leh terima aku and family aku
Aku sedar and aku tahu
Family kami agak berbeza tatacara hidup
Family aku agak kureng dalam bab2 agama
Berbeza pula family Aiman
Keadaan ini sememangnya buat aku rase rendah diri
Aku tak tahu apa yang patut aku lakukan
Aku akan cuba berubah menjadi lebih baik
Aku nak family die terima aku and family aku
Aku tak nak Aiman dapat malu sebab aku and family aku
Hanya kerana kami
Aku akan berusaha agar kami diterima

Rindu kat die buat aku ternanti-nanti
Bila agaknya kami akan berjumpa nanti
Ni baru cutie kejap tapi rindu and sedih nak berpisah
Tak tahu lah bagaimana agaknya kalau kami berpisah lama
Erm...

I love you so much Bucuk!!!!

No comments: