Monday, January 25, 2010

Kucing!!!!!!

Bile aku tengok pic nie,
Aku rase sebak
Rase rindu yang teramat sangat
Rase geram
Rase sedih
Semue rase bercampur menjadi satu
Sampai bergenang airmataku

Ni pic mimi
Aku pun ada gak tengok pic bobo
Aku rindu kucing-kucing aku
Bile aku cakap
Mesti semue cakap aku ngada-ngada
Gedik la
Tapi dieorang tak tahu perasaan aku
Ape aku rase

Aku rase sebak sebab dapat tengok je pic die
Rase rindu yang teramat sangat sebab dah lame tak picit-picit die
Rase geram sebab die dah makin gemok
Rase sedih sebab tak dapat belai die macam selalu

Tolong r...
Sesiapa..
Bagi aku main dengan kucing
Tak kisah la kucing pe
Janji comel
Sebab aku rindu mimi and bobo
Really..
I'm really miss them damn much!!!!

1 comment:

jazzeyra said...

gila ar ko ni~
ak da boring dok ngn kucing2 ni..