Sunday, January 3, 2010

!!!

Aku keliru
Aku terguman
Aku tak tahu
Aku bodoh
Aku tak patut macam nie!!
Kenapa?
Aku nak lupakan semua nie!!
Nape ko tak paham
Ko selalu cakap nie yang terakhir kali
Aku selalu percaye cakap ko
Tapi kenapa ko tak tunaikan pe ko cakap?!!!!!!
Kenapa!!!
Aku tak suke semua nie!!
Sebab akhirnya airmata aku yang akan jatuh!!!
Aku benci benda nie semua!!!
I wish i'm not face all of this anymore!!
I hate this feeling
Guilty feeling!!!!
Why you don't understand me!!
U said u are understanding me
But actually u not!!!
I hate it!!!
Please leave me alone if u want it anymore!!!
Just let me be myself
Without u maybe will be better
I don't know
Maybe i will regret for writing this post
But I don't care
I got my own feeling too!!!
Argghhh!!!!
Stop it!!!
Let me get through my stupid life alone!!
I'm sick of all this!!!
Don't make me stop my breath!!
Maybe u say it is not my strength to do so
But u never know me!!
Maybe I will!!!
Don't ever challenge me!!!
Hopely Allah save me!!!
I really hope it..!!!
If not...
I don't know what will happen!!!


Ya Allah,
Kau selamatkanlah aku
Kuatkanlah imanku
Kau tunjukkanlah jalan aku
Mudahkanlah perjalanan hidup aku nie
Aku keliru
Aku buntu Ya Allah
Moga Kau bukakan jalan untuk aku
Aku mohon pada-Mu
Pada Kau aku meminta
Pada-Mu aku memohon
Aku insan lemah lagi hina
Kau hukumlah aku selayaknya aku
Tetapi janganlah Kau hukum orang sekelilingku
Aku yang bersalah
Bukan mereka Ya Allah
Selamatkan mereka dari api neraka-Mu dan bala bencana-Mu

No comments: