Friday, August 21, 2015

DIY Hantaran Nikah Belah Lelaki Part 1

Assalamualaikum,

Syukur sebab majlis abang aku dah settle. Now time for us untuk baling belakang all the preparation and memories.

Well, as usual, entry ni memang aku dah delay agak lama. Semua aku campak dalam draft je.. kahkahkah.. Sorry geng... heee..

Okey, untuk majlis ni memang aku plan nak buat DIY sedaya yang mungkin. As recommended by my BFF, Floristika Bangsar menjadi tempat buruan aku. Lepas balik half day, aku dengan adik aku terus serang tempat tu.

Jom cekidout bunga yang aku survey dan beli.



Gambar bawah ni adalah Rose Petal. Dijual mengikut timbangan. Kalau jenis yang kuntum tu pula, satu pcs 50sen je.


Grand total aku spend dalam untuk bunga kat bawah dengan rose petal ni kalau tak silap aku bawah RM110 (aku lupa lak.hahahah)


Dan gambar bawah ni adalah contoh DIY hantaran yang aku buat. Next entry aku update gambar full hantaran ye... sabar... heeee



Ok baiiiiii


No comments: