Wednesday, November 21, 2012

I Love Moo Cow

Assalamualaikum dan Hi,




Hari ini aku cuti lepas bertungkus lumus memerah keringat seharian kerja semalam. Alhamdulillah hari ini sudah cas kembali tenaga. yay!


So, pe lagi.. Peluang ini aku amik untuk dating dengan A. Yay...best sangat hari ini dapat gelak-gelak. Well, aku gelak pun sebab there are some matters that keep disturbing my mind sampai aku rasa sedih dan nak menangis. Ya Allah~~


Then, aku cuba mengenjoykan diri menonton cerita Abang Bond yang ensem ohsem tu... Wooow.... Ganteng banget dong...kekkee


After that, tadaaaaa..... aku mempersembahkan Moo Cow....Erkk...aku kompem semua pun sebenarnya dah tau kan? Tapi well...masih ada yang tak tahu kan?


Kat sini aku nak share dengan korang yang masih tak tahu pasal Moo Cow ni. Ini adalah frozen yogurt tau. So jangan pulak bila makan duk bising macam A kenapa yogurt ni masam. Dia ingat Moo Cow ini aiskrim tau... -___-


For me, I pretty love it and the best thing is Moo Cow also have coupon. Kalau korang dah beli yogurt dia, boleh dapat stamp. So bila dah kumpul bolehlah dapatkan yogurt free nanti. Yay...


First time makan dekat sini dan rasanya harga dia ok jela. Yang mahal kalau korang nak makan 1 balang dia. Harga dalam RM44. Aku makan cup share dengan A, harga RM10.90. Aku amik set yogurt original dengan badam dan strawberry. Nyum nyum. Cukup banyak k. Cup dia pun cute je tau!..suke suke sampai nak melompat tinggi-tinggi... @_@




Anyway, korang boleh pergi ke Moo Cow yang berdekatan dan cubalah rasa. Kalau kena dengan selera korang Insyallah sedaplah...... papai

No comments: