Thursday, June 14, 2012

Pelakon Anzalna Kecut Perut Dengan Tuntutan Saman Neelofa?


Selepas Neelofa mengadakan sidang media semalam untuk memaklumkan tentang notis tuntutan yang telah dihantar terhadap Anzalna, Utusan Malaysia hari ini melaporkan yang Anzalna sedia memohon maaf kepada Neelofa untuk menyelesaikan persengketaan ini. Menurut Anzalna, perkara ini hanya kecil dan boleh diselesaikan dengan berbincang.
anzalna sedia mohon maaf
Abang Nara pun setuju dengan tindakan Anzalna yang mahu memohon maaf dan tidak memanjangkan cerita ini. Bak kata Anzalna, industri hiburan Malaysia ini kecil sahaja. Tak perlu gaduh-gaduh. Alih-alih akan jumpa orang yang sama juga.
Benda ini perkara kecil sahaja. Boleh dibawa berbincang. Tak perlulah nak saman menyaman. Saya hairan juga kenapa saya seorang yang ingin disaman. Kenapa tak saman akhbar yang terbitkan cerita itu sekali? Industri ini tidak besar mana pun. Saya tidak kisah untuk bersemuka dengan Lofa, memberi penjelasan dan meminta maaf untuk tidak memanjangkan cerita. Saya terima dengan hati terbuka untuk berbincang secara terbuka.
Abang Nara cadangkan agar Neelofa dan Anzalna buat sidang media bersama-sama dan masing-masing memohon maaf atas apa yang telah berlaku. Apa kata anda?



sumber : sini








nota kaki : bila buat salah nak kena saman baru kecut perut. lain kali fikir matang sikit sebelum keluar cerita bukan-bukan



3 comments:

Nasz said...

macam-macam hal dalam dunia artis ni.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Ryu Amakusa said...

kan lbh baik berfikir sblm bcakap @ bbuat sesuatu:) hrp bljr dr kesilapan. tlajak perahu blh diundur, tlajak cakap maka see u in court ler

JQ said...

=)