Friday, January 20, 2012

Obsesiku oleh Aqasha

Assalamualaikum,

Siapa yang follow cerita Gemersik Kalbu di slot Akasia TV3? Hah, aku dulu pun masa awal-awal memang tak suka cerita tu sebab bosan (yela, sebab hero and heroin tak berjumpa lagi). Cerita yang diadaptasi dari novel Gemersik Kalbu oleh Anis Ayuni.




Sekarang aku memang OBSES dengan cerita tu. Best betul. serius romantik bila part Aqasha nak ngurat Ayu Raudhah. Hehe.




Cuma episod semalam agak geram sebab si Aqasha telah merogol Ayu walaupun hakikatnya nampak macam Aqasha tak buat pape pun. Aku rasa dia terlampau nak kat Ayu sebab tu dia buat macam tu bila Ayu tolak cinta dia. Mungkin la. Aku pun tak tahu.


So bila cerita tu abis je mesti ada lagu Aqasha main gitar. Lagu Obsesiku. Best giler. Agak-agak lucah pun ada juga bila dengar but romantik..hehe..


Ni lirik lagu dia ye..hehe


OBSESIKU

Matamu....Bibirmu...
Pipimu & juga senyummu..
Membuat aku lebur..
Hanyut di dalam ghairah..
Kerna mu..

Tubuhmu.. harummu..hatimu..
Oh! semua aku mahu...

Inginku gigit² cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku..
& membisikkan aku cinta kamu..

Hadiahkan asmara di setiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu..
Semoga kau tahu... ku gila kamu

Auramu... Pujuk rayu hatiku..
Sering bergoncang jiwa ini..
Siang malamku gundah,
Tiada melihat wajahmu..
Ku rindu...

Kau obsesiku....


Nota kaki: layan lagu sampai habis office hours

No comments: