Wednesday, May 25, 2011

Busy

Assalamualaikum,

Harini memang busy sikit la. Tak sempat nak update blog pagi-pagi macam selalu. Tadi dari pukul 9 sampai pukul 1 lebih ada First Aid and CPR Free Course. Untuk bagi refresh pasal First Aid and CPR nie. Agak bestlah sebab dapat gak tambah ilmu pengetahuan.

Yang agak-agak tak bestnyer bile pagi-pagi sebelum nak start course tuu, kena lak buat kerja last minute. Orang lain anjur program, orang lain yang kena. Macam nie lah kan kan kan. So aku dengan Cik Naili terpaksa ke hulu ke hilir nak photostat slide. Dah ler tuu, banyak masalah lak datang. Mesin stuck lah, tak de dakwat la. Banyak lah masalah. So aku dengan Cik Naili masuk course tuu dekat pukul 9.30 pagi. Kire lambat gak lah kan.

Tadi lepas abis jek terus aku buat inspection lampu dalam pukul 1.30 ptg macam tuu ler. Owh..mesti korang tanya kenapa aku takk lunch kan. Aku tak lunch sebab aku puasa ler arini. Kalau arini aku puasa full maksudnyer tinggal 1 hari jek lagi. YEAH!!!!hahahahaa... Suke giler kan. Tak pe.. Saja nak bagi semangat. Bukan selalu aku puasa dengan penuh semangatnyer. huhu..

Kerja aku yang latest sekali tadi adalah kena buat inspection First Aid Box. Nak tengok ada barang ape yang dah abis or expired. So bolehlah order yang baru sebelum bulan 6 nie. Aku rasa best sikitlah arini sebab aku ada kerja woo. Excited giler!!hahahaha...

So lepas jek aku update entry nie, aku nak sambung download citer aku dan sambil-sambil analyze survey program tadi. Hehhee... *alamakperutberkeronconglaaa...huhu... Daaa

No comments: