Friday, May 27, 2011

Blog Makcik Hajjah Hina Islam??

Assalamualaikum,

Salam Jumaat. Sebenarnya aku terlupa nak update blog hari ni sebab kesibukan atas beberapa bende.Huhu... Aku terus ingat nak update bile aku baca 1 blog nie. Sakit hati woo.. Maybe ada yang tahu dulu before aku tahu kan. Tak pe-tak pe. Aku still nak citer gak..hehehe

Nie pasal seorang umat yang sengaja nak bangkitkan isu agama Islam dan mempersendakan Rasul kita. Korang boleh click kat nama die nie >> Makcik Hajjah << Tak tahu apa motif die sampai nak bangkitkan isu-isu sensitif macam nie.

Kalau korang tengok blog die nie, die siap letak gambar Lady Gaga duduk atas Kaabah lagi tau. Ayat-ayat yang ditulis pun memang sengaja dijadikan isu. Nak jadi femes kott... Aku pun dapat tahu pasal umat nie dari berita nie. Memang hot ler kan. Tah pape jek.

Kalau korang nak skodeng, pi lah ye. Tapi yang aku tahu kebanyakan ape yang die post tuu dah diblock. So die ada gak post yang die marah-marah sebab kena blog. Nak salahkan orang tuu lah...Orang nie lah..Pape lah oi... Jangan kacau orang sudeh ler...

No comments: