Sunday, April 25, 2010

KFC+Balik Kampung

Dah bape 2 ari aku ikut Aiman g kfc
Die g kje and aku g online
Hehehe
Tiap kali aku tengok muka die
Aku sedar betapa aku sayangkan die
Sayang sangat-sangat(ceh..huhu)
Tak tahu la kenapa
Tapi memang tu yang aku rasa
Tak dapat aku nafikan
Kita memang tak sedar macam mane kita boleh sayang orang tu
Memang tak sedar
Tau-tau je
Kita rindu die
Tak tahu nak buat apa tanpa die
Tertunggu-tunggu suara die berbisik kata cinta
Tak sabar nak pegang tangan die
Menantikan kedatangan die..
I know i've been so 'jiwang'
hahha
Tapi aku tak peduli
Coz ni kan blog aku
Suka hati aku lah kalau aku nak luahkan perasaan aku
Hehehe
I really love you...

Minggu nie Aiman ajak aku balik naik motor
Rasa best+takut sket
Yela, best sebab tak penah wat keje macam ni
Tapi rasa takut rase macam badan aku ni takut tak larat lak kang
Erm...padahal ari 2 aku yang beria-ia nk ikut naik moto
Even die xbagi..
Sekarang macamni lak..
Hahhaa..
Harap-harap perjalanan kami berdua selamat..
Insyallah...

Lau kiteorang berpisah minggu ni,
Mesti aku sedih..
Ni pun aku dah rase sedih sket
Aku tak nak berpisah dengan die
Nanti aku rindu die
Ermm
Sayang my bucuk sangat-sangat..
Huhuhu

No comments: