Sunday, December 6, 2009

Suprise For Him At Danau Kota

Malam yang amat ku nanti
Aku saja je taknak bagitau kenapa aku berahsia
Aku mintak die janji 1 benda dengan aku
Iaitu die kena ikut cakap and jangan menolak pe yang aku nak
Hehehe
Bile aku cakap macam tu lagi lah die cuak
Mula pikir bukan-bukan
Aku pun ajak die gi carik loceng Bobo kat Wangsa Walk
Tapi kedai tu dah tutup lak
So aku terus ajak die gi Uptown Danau Kota
Aku cakap aku nak carik barang
Sebelum tu Aiman ada bagi loket huruf J untuk aku
hehehe
Aku pun terima je la
Huhu
Berbalik pada cerita tadi
Sampai je kat sana
Die cube korek SUPRISE yang aku nak bagi die tu
hehehe
Last-last aku cakap gak
Yang aku nak bagi die jaket
Sebab aku tau die tak ada jaket
Aku pun dah lame nak bagi kat die
Nak bagi jaket kulit tapi tak ada bajet lak
hehehhe
Aku bagi je apa yang termampu
Aiman ada gak cuba menolak
Die tak nak aku susah
Tapi aku suh die diam je
Aku bagi die pilih pe yang die nak
Carik punye carik baru jumpe
Aku tak kisah
Sebab die pun banyak tolong aku
Pe salahnye sekali skala aku hadiahkan die sesuatu
Lagi pun untuk bufday die yang lepas aku tak bagi pe-pe pun
Ni kire hadiah untuk die
Sayang die
Even sayang cakap yang saya membazir
Hadiah tu mahal sangat lah
Pe lah..

Saya tak kisah
Saya tak peduli
Sebab saya rasa awak layak dapat semua tu

Lepas je beli jaket untuk die
Aku gi carik barang aku lak
Aku nak pakai time bufday date aku nanti
hehehe
Special moment with him
Can't wait for that moment
Sayang Aiman ketat-ketat
Muah...

No comments: